maandag 16 juli 2012

Taft Schwarzkopf Curl Balm

Er zijn veel producten op de markt voor krullend haar. Vaak in de vorm van een mouse of crème


Vandaag laat ik jullie een product zien van Taft. Namelijk de Curl Balm Curl control.
De Curl Balm is een balsem die snel wordt opgenomen in het haar en je hele mooie krullen geeft die de hele dag blijven zitten, zonder dat het gaat kroezen.
Hoe ziet het eruit?

De balm zit in een handig flesje die je op de dop kunt zetten, zodat je het er snel uit krijgt. Er zit 150 ml in en je doet er erg lang mee. Ik heb zelf ongeveer 2 keer de hoeveelheid nodig die je op de foto ziet.

Dit is een product dat ik bijna dagelijks gebruik om mijn krullen mee in controle te houden. Ik krijg namelijk heel snel kroeshaar, zeker met dat vochtige weer van nu.
Dit product werkt heel makkelijk en snel. 's Morgens maak ik vaak even mijn haar vochtig, voordat ik het ga borstelen, zodat het niet zo kroezig wordt.
Dan doe ik een beetje van deze balm in de onderste helft van mijn haar en terwijl het droogt, door de lucht blijven de krullen mooi en elastisch. Het haar wordt niet hard. Eigenlijk voel je niet eens dat je er wat in hebt, alleen blijft je haar veel mooier in model.

Deze Curl balm van Taft is verkrijgbaar bij de drogisterijen voor € 5,49. Maar ik heb hem bij de voordeelhal  ook gezien en dan kost hij €3,99 of 3 voor €10.

5 opmerkingen:

  1. Hij lijkt me erg fijn! Ik bedenk me net dat ik nog nooit iets van dit merk gehad heb!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Klinkt als een goed product alleen niet geschikt voor mij met mijn ultrastijle haar;)!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Fijn! Ik heb kroeshaar. Echt kroeshaar, zegmaar ne mijn dikke zwarte bos moet ook getemdworden, misschien is dit wel een goed product voor mij!

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...